تحلیل جامع روزانه اتریوم دسامبر 2020

تحلیل روزانه اتریوم دسامبر 2020

تحلیل اتریوم، در ماه دسامبر همیشه بالا پایین‌های زیادی را تجربه میکرد. امسال هم همانند سالهای قبل بی نصیب نماند و شاهد حرکات قیمتی زیادی در اتریوم بودیم. ما در تیم آلفاسی تصمیم گرفتیم همانند تحلیل بیت کوین، به اتریوم هم در این صفحه بپردازیم.

میتوانید تحلیل بیت کوین را در این صفحه دنبال کنید.

اتریوم برای نخستین بار بعد از چند سال از مرز 500 دلار گذشت. دفعه قبل هم که از این مرز گذشته بود ماه دسامبر بود. تصمیم داریم در این صفحه قدم به قدم با قیمت اتریوم همراه باشیم و تحلیل‌های خود را برای شما ارائه دهیم. خوشحال میشویم اگر بتوانیم نظرات شما را در قسمت کامنتهای همین پست در رابطه با تحلیل اتریوم بدانیم.

تحلیل اتریوم 15 دسامبر و مسیر رشد قیمت تا 600 دلار

بعد از کشمکش‌های مکرر قیمت بین 530 تا 570 در آخر از ترندلاین عبور کردیم. ترند لاینی که کشیده شده بر اساس خطوط آلفای مشخص شده در چارت میباشد. خطوط آلفای ما عبارتند از a1 و a2.

تحلیل اتریوم 15 دسامبر
مسیر قیمت اتریوم برای رسیدن به 618 دلار

از نظر قدرت مقاومتها طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم A1 از A2 بالاتر است. در وصورتی که مومنتوم به حدی برسد که از محدوده O عبور کند میتوانیم قیمت‌های بسیار بالاتری را ببینیم. اما باید دوباره نگاهی جدید به نمودار داشته باشیم.

محدوده آلفااومگا که با AO مشخص کردیم ناحیه بسیار قدرتمندی است. در صورتی که ریزش به حدی باشد که از آن عبور کند باید بعد از تثبیت پوزیشن short باز کرد. اما قبل از آن نگاه ما به نمودار صعودی میباشد.

محدوده سبز رنگ نقاط خرید ما میباشد. و طبق بررسی‌هایی که انجام دادیم بهترین ناحیه برای خرید در ین زمان میباشد و خارج از این ناحیه خریدن فقط ریسک را بالا میبرد.

خط قرمز حد ضرر میباشد در صورتی که در ناحیه سبز خرید انجام دادید حواستان به آن خط نیز باشد.

این تحلیل را به صورت لایو میتوانید در تریدینگ ویو آلفاسی ببینید.

آپدیت تحلیل اتریوم 16 دسامبر 2020

امروز شاهد اتفاقات بزرگی بودیم. بیت کوین سقف تاریخی جدید زد. اتریوم هم از قائله عقب نماند و به سقف قبلی خود حمله کرد. در حال حاضر که این تحلیل نوشته میشود قیمت اتریوم 617 دلار است و در نقطه‌ای حساس قرار دارد. در حال حاضر اتریوم بر روی محدوده اومگا بوده و همانطور که در تحلیل بیت کوین هم گفتیم محدوده اومگا میتوانید جایی باشد که قیمت برمیگردد و ما هم همین احتمال را میدهیم.

تحلیل اتریوم 16 دسامبر 2020

همانطور که در تصویر مشخص است با قدرت بسیار زیاد در یک کندل 4 ساعته از خط A1 رد شد و خود را به سقف محدوده اومگا رساند.حدس ما برگشت قیمت تا حدود 602 دلار میباشد اما احتمال گذر از نقطه چین اومگا نیز وجود دارد. پس به هیچ عنوان در این محدوده ورود نکنید.

فعلا پیشنهاد ما خروج موقت و نظاره گر بودن است. فراموش نکنید طمع در این بازار از تمام بازارهای مالی دیگر خانمان سوزتر میباشد.

صفحه آپدیت میشود…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا